יחימוביץ בגילוי לב: "ליצמן הדריך אותי איך להיות ח"כית טובה"

דוד לזר | צילום: משרד הבריאות 1 Comment on יחימוביץ בגילוי לב: "ליצמן הדריך אותי איך להיות ח"כית טובה"
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אמש (מוצ"ש) התפרסמו נתונים מחמיאים על שר הבריאות יעקב ליצמן. על פי סקר שערכו מינה צמח ומנו גבע למכון 'מדגם' השר בממשלה שעושה את תפקידו באופן הטוב ביותר – לפחות לטענתם של אזרחי ישראל הוא שר הבריאות החרדי יעקב ליצמן.

הבוקר הגיבה ח"כ שלי יחימוביץ לתוצאות ואמר כי "מגיע לו, כי הוא שליח הציבור מהיותר רציניים, אינטליגנטים והביצועיסטים שמסתובבים ביננו", אמרה יחימוביץ למרדכי לביא ב'מהדורת הבוקר' ב'קול חי'.

לדבריה, "יש לא מעט ח"כים חרדים שהציבור לא מכיר את פועלם הרב, אבל אצל ליצמן זה משמח במיוחד, הוא מוכשר במיוחד, כל כולו מסור ומשרת את הציבור, על כולם, יחידים וציבוריים ועד לשנות את פני המציאות. היינו יחד בוועדת הכספים לפחות 5 שנים".

יחימוביץ סיפרה כי "ליצמן לימד אותי הרבה הרבה דברים שלא ידעתי, וגרם לכך שאהיה ח"כ טובה, הסתכלתי עליו הרבה, מהיות הראשון שלי בכנסת הוא לימד אותי והדריך אותי, 'את תהיי ח"כ טובה אין ספק, אבל גם שתאבקי ותחוקקי חוקים אל תשכחי לפחות לעשות בכל יום מעשה אחד טוב לאדם אחד', אמר לי ליצמן בתחילת דרכי".

"אני כבר 10 שנים חברת כנסת והוא פעם אחת לא נתן לי סיבה להתאכזב ממנו גם כח"כ וגם כשר, לא היה למערכת הבריאות מנהיג כמו ליצמן, הוא מכיר את המערכת על בוריה, מערכת מאוד קשה, וזה תפקיד שמעולם לא היה חביב, זה דבר חריג שמי שעומד מאחורי המערכת הזו מקבל תמיכה".

"ליצמן הרבה יותר אוניברסלי ממגזרי, כשהוא מדבר על עניים הוא לא מדבר על העניים החרדים, טיפול שינים, זה לכל משפחה לישראל", טענה יחימוביץ.

לסיום עקצה יחימוביץ את לפיד ואמר כי "צריך להודות ליאיר לפיד שבזכותו ליצמן נהיה שר, ואם ליצמן היה נשאר סגן שר – הוא לא היה נכנס לסקר ולא היינו יודעים בכלל על שביעות הרצון של הציבור בישראל".

האזינו לראיון המלא:



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    כל הכבוד על אוניברסלי
    הבעיה שבינתיים הופכים את החרדים לאוניברסלים
    בכור ההיתוך במשרד החינוך
    מה דעתו של השר הרב ליצמן בעניין?